Refleksjonsnotat – prosessen med å jobbe med en nettbutikk,og jobbe i et team.

By Anex98 No comments

Dette blogg innlegget går ut på min refleksjon om hvordan det var å jobbe med en nettbutikk og med et team fra start til sluttfasen. Vi ble oppfordret av kurset digital markedsføring – E-varehandel om å lage en nettbutikk til eksamensoppgave. Eksamensoppgaven var lærerikt, og ga oss som et team mange utfordringer som vi håndterte. […]

Hvordan bygge et merke av Hiten Shah

By Anex98 No comments

Innledning I det siste blogginnlegget skrev jeg om hvorfor jeg ønsket å søke en relevant jobb på komplett, men i dette blogg innlegget skal jeg oversette en relevant dybdeinnlegg fra Engelsk til Norsk. Dybde innlegget jeg har valgt å skrive om er ‘’How to build a brand from nothing’’ av Hiten Shah. Grunnen for at […]

Komplett – hvorfor jeg ønsker å søke en relevant jobb på Komplett.

By Anex98 No comments

Denne delen av valgfaget i dette semestret har utfordrer studentene til å utforske, og lære om OKR, hvordan man finner en mentor og lage vår egen 5-minutters video. I dette blogg innlegget har vi fått utfordring om å finne en nettbutikk man ønsker å jobbe for, samt ta kontakt, og legge innlegge ut på LinkedIn. […]

Video Innlegg – Hvordan lærer vi best!

By Anex98 No comments

I dette innlegget har vi fått i oppgave om å lage et video innlegg om hvordan vi lærer best. Gruppen min og jeg har bestemt oss for å lage en video innlegg sammen. Video innlegget varer 5 minutter og 35 sekunder.

Hvordan skaffe seg en relevant mentor?

By Anex98 1 comment

Innledning På forrige blogg innlegg skrev jeg om OKR, og hvordan det fungerer med hjelp av konkrete eksempler. OKR er en modell som gjør det enklere å samarbeide med teamet eller gruppen som er utdelt. Bedrifter som ønsker å implementere OKR i sinn virksomhet vil ha et problem på startsfasen av å sette opp en […]

Hva er OKR, og hvorfor blir OKR benyttet?

By Anex98 1 comment

Innledning I denne delen av digital markedsføring har vi som gruppe fått i eksamensoppgave å lage vår egen nettbutikk. For å starte en nettbutikk sammen med en gruppe så er det viktig å ha en struktur på målene, og oppgaven som vi skal fordele blant oss. Derfor er det viktig at vi har en forståelse […]

5 Psykologiske barrierer – Utfordringer, og løsninger for klima-kommunikasjon.

By Anex98 No comments

Introduksjon Menneskes handlinger og verdier forteller mye om hvor seriøs mennesker tar klima endringene . Det er en forskjell mellom verdiene og handlingene mennesker har, kunnskapen om bærekraft og klimaendringene kan påvirke handlingene til et enkelt individ på forskjellige typer nivåer. Noen velger å ta drastiske tiltak, og andre velger å ignorere tiltak de har […]

Hvilken av FNs bærekrafts mål har IKEA integrert?

By Anex98 No comments

Hvilken av FNs Bærekrafts mål utfører IKEA?  På forrige blogg Innlegg så spekulerte jeg på fremtiden til Tesla Med tanke på bærekraft, og i hvor stor grad Tesla har integrert bærekraft i sinn virksomhet. Fra mitt synspunkt så  var det med hjelp av FNs bærekrafts mål ble det enklere å forstå i hvilken grad bærekraft […]

Tesla – Hvordan har Tesla integrert bærekraft i virksomheten, og hvor vil Tesla være MTP. bærekraft innen 5 – 10 år?

By Anex98 No comments

Bloggen er ikke basert på fakta, men spekulasjon og mitt syn på hvordan bærekraft er integrert i virksomheten, og hvor Telsa vil være om 5-10 år Introduksjon Tesla er et populært amerikansk bil, programvare og energiselskap. Tesla produserer bærekraftig produkter som solcellepaneler, elbiler og batteripakker til offentlig og privat bruk. I januar 2021 ble Tesla […]

Refleksjon av Første delen av kurset – Digital markedsføring

By Anex98 No comments

Første delen av kurset i digital markedsføring har gått innom mye nytt og en del ting jeg hadde kunnskap om før jeg startet på kurset. Mye av informasjonen som kunstig intelligens er et veldig populært konsept som den første delen av kurset underviser, og jeg har hatt digital økonomi på første semesteret så noen av […]

  • 1
  • 2